I`m back…

Siste runde med spørsmål & svar

 

Hvis du kunne valgt å gjennomføre din aller største drøm, hva ville du valgt? Har du en drøm? Hva er ditt største ønske?

Disse spørsmålene er ganske like, derfor svarer jeg her i samme avsnitt. Jeg har mange ønsker og drømmer- som skrevet om i bloggen tidligere så er jeg en stor drømmer! Først og fremst må jeg si at ett stort ønske nå er å bli helt frisk. Bli kvitt utmattelsen, få energien tilbake og bare sprette opp av sengen når jeg våkner om morgenen. En stor drøm er også å kunne reise masse og oppleve verden. Drømmer om å reise til Maldivene, Las Vegas, Hollywood, kjøre route 66 på motorsykkel, safari i Sør- Afrika, Fiji, Bora Bora, Cruise i karibien/middelhavet, Bali, St Tropez… ja som dere ser, jeg elsker sol og varme ♥ Drømmen om en stor blogg som jeg kan leve av- reise rundt og bare ta med meg kamera, pcèn under armen og jobbe fra hvor jeg vil:) Nå gikk jeg laangt inn i drømmeverden her…

 

 

 

Hva er det beste minne ditt fra ferier du har vært på?

Her har jeg endel å velge i, heldig å ha mange fine ferie minner. Det beste minnet jeg kommer på nå, må være solnedgangen på Karon beach i Thailand Feb 2016. Da reiste jeg ned sammen med min nåværende samboer. Turen til Thailand var vi ikke blitt offisielt kjærester enda. Sommerfugler i magen og stormende forelsket. Tærne i sanden og ser på en uforglemmelig vakker solnedgang… Bare oss to ♥ 

 

 

Tusen takk for innsendte spørsmål. Håper dere føler at dere ble litt mer kjent med meg. Har dere noe mer dere lurer på eller ønsker at jeg skal skrive om, så bare ta kontakt:) Lik og del gjerne siden min på facebook ♥

 

 

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg