Spørsmål og svar…

Dag 2 der jeg svarer på spørsmål fra dere 

 

Hvordan vil du beskrive deg selv som person?

Hvis jeg skulle beskrive meg selv med bare ett ord, ville det hvert: SNILL Tror de som kjenner meg ville vært enig der. Når det gjelder personligheten min vil jeg si at det kommer an på hvor godt du kjenner meg. Jeg er ikke den som stikker meg ut og roper høyest blant folk jeg ikke kjenner godt. Jeg hater å stå foran en menge mennesker og snakke, så taler kommer ikke fra meg hehe. Jeg er en hyggelig person som er lett å like. Når jeg er med familie og venner som kjenner meg godt, kommer en litt annen side frem. Jeg er vel en av dem som snakker høyest og mest. Jeg er også en omsorgsfull person og setter andre foran meg selv. Du får sjelden ett NEI i fra meg. Jeg er ikke redd for å gjøre ting jeg ønsker og som jeg vil, å si mine meninger.

 

 

 

Hva gleder du deg mest til med sommeren?

Starter med å si at jeg bare elsker sommeren. Det jeg ser meste frem til og gleder meg mest til må være: VARMEN! Jeg er en veldig frysen person. Fryser nesten alltid. Nå har vi jo ikke så mye varme og skryte av her i landet på sommeren, så jeg pleier å reise bort i ferien til litt varmere strøk:) Det å kunne være ute og bare kjenne at solen steiker på kroppen: Ja takk!!!

 

 

 

Kan du lage flere videoer på bloggen?

JA det ønsker jeg å gjøre. Syns selv det er artig med videoklipp. Problemet mitt er bare at jeg har så utrolig dårlig data kunnskap hehe. Den første og forrige videoen som kom på bloggen- det tok meg laaaang tid. Endte opp med at jeg måtte poste videoen på youtube, så videre inn på bloggen igjen. Er dette nødvendig? Her trenger jeg hjelp og tips fra dere! Hvordan gjør jeg det på en enkel måte? Si, en video jeg har på mobilen, hvordan legge den rett inn i innlegget på bloggen? Takknemlig for hjelp her:) Så skal dere få se videosnutter♥

 

Vi blogges ♥

 

 

4 kommentarer

Siste innlegg