Ærlige svar…

Svar til deres spørsmål ♥

 

Tusen takk for deres interesse og spørsmål dere kommer med. Jeg skal svare så godt jeg kan og være ærlig med dere. Morsomt for det har kommet mye forskjellig og noen nesten like, som jeg svarer på i samme avsnitt!

 

Hvordan har du det?

Dette spørsmålet er det lett å svar: “Jo takk, bare bra” Er ikke det, det mest vanlig å svare når noen spør om hvordan du har det? I mitt liv kan jeg egentlig si at jeg har alt jeg trenger. Jobb, fantastiske barn, en mann jeg elsker, familie og venner osv… Et normalt lykkelig liv♥ Altså jeg har det bra. Men, det finnes nemlig ett men her… og det er HELSEN! Skal ikke gå inn på hele sykehistorien min nå, men mange av dere har lest på bloggen tidligere at jeg sliter med utmattelse, vond kropp og virkelig dårlig energi… Ingen dager er like og mange dager virkelig ikke bra. Jeg snakker stadig med noen som spør meg om hvordan jeg har det- og her har jeg lært meg å svare: ” I dag har jeg det ikke noe bra”…

 

 

Hvor kunne du tenke deg å reise, hvis du kunne velge? Hvilket land har du mest lyst til å reise til?

Ingen tvil: MALDIVENE♥ Det ser bare helt amazing vakkert ut. Da ville jeg reist sammen med min samboer og vi skulle bodd i en pålehytte ute i vannet. En gang…♥

 

 

Hvor mye betyr håret ditt for deg fra 1-10?

Skal jeg være ærlig her så må jeg nesten si 8 eller 9! Håret mitt betyr mye for meg. Jeg har hatt mørkt, tykt og langt hår så lenge jeg kan huske. Ca 2 år siden så begynte jeg å lysne håret mitt, så nå er jeg da blitt blond. Litt forandring fryder:) Ett år siden da jeg klippet meg, ble det rett under skulder lengde- hjelp jeg angret og savnet fort det lange håret igjen. Det gror fort ut, så nå har jeg heldigvis fått en god lengde igjen. Men en ting kan jeg love, dere ser ikke meg med kort hår hehe 

 

Stolt og glad i håret mitt:)

 

Neste runde med svar kommer…

Vi blogges ♥

4 kommentarer

Siste innlegg