Vinneren er trukket…

God søndag

 

Nok en uke er over. For min del har det ikke blitt noe blogging i helgen. Jeg var i 30års bursdag til en venninne, noen timer på fredagskvelden. Var hjemme i seng før klokken var 12, så særlig sent ble det ikke. Kjempe koselig å treffe folkene der igjen. Men… det kjennes på kroppen, så nå har jeg ligget rett ut både lørdag og søndag…totalt utmattet! Og kroppen- ikke til å snakke om…!!!

Tenkte jeg nå ville bli kvitt de SALT SILDA😀 Håper dere fortsetter å invitere til siden min- å TUSEN TAKK for all hjelp med likes, delinger og invitasjoner. Setter såå stor pris på det:)

Vinneren er:

 

 

Raymond Kirknes

Gratulerer!!!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg