Gjett hva jeg skal i ettermiddag…

Velkommen Februar

 

Deilig å tenke på at vi nå er inne i den siste vinter måneden. Våren er nå enda nærmere♥ Her på sørlandet er det mildt og regn i dag. Snøen smelter og den er nesten borte. Merker stor forskjell på at dagene har blitt lengre og det er lengre lyst ute. Håper at lyset og denne tiden fremover vil gi meg litt mer overskudd. Drømmer om å få energi til å klare å finne frem joggeskoene for en liten gå tur…

 

 

Dagen i dag skjer det ikke stort. Har funnet mine nye faste rutiner. Står opp for å våkne ungene som skal avgårde til skolen. Tenner opp i ovnen og lager meg en kopp te og en shake til frokost. Titter litt på tv eller internett. Utmattelsen kommer og tar meg, så det blir ett par timer på øyet.

Når jeg våkner til igjen er det på tide å få av seg morgenkåpen og på med litt klær. Klesvasken her i huset må kjøres daglig, da vi er mange. Så vasking og bretting av tøy bli det mye av. Dagens gå tur blir bort til postkassen og tilbake… 

Jeg ser på klokken, kjenner at kroppen er veldig sliten IGJEN. Må rekke å sove litt igjen før jeg skal ut og hente ungene på skolen. Da vi er tilbake må superkrefter hentes frem. Lekser skal gjøres og middag skal lages! Ettermiddagen kommer og jeg stuper ned i sofaen igjen… Sånn går nå dagene!!!

MEN… i ettermiddag skal jeg faktisk gjøre en ting jeg har tenkt, og hatt lyst til lenge. Syns jeg fortjener å unne meg noe luksus i denne hverdagen min. Dette er jeg veldig spent på og gleder meg til. Skal fortelle om dette senere i dag, i ett nytt innlegg med bilder:)

 

Ha en fin dag mine kjære lesere- lik og følg gjerne siden min på facebook♥

5 kommentarer

Siste innlegg