What!!! Blir litt sjokket her…

God kveld dere♥

 

Den informasjonen jeg fikk etter siste kostholds kurs ble jeg faktisk litt satt ut. Dagens generasjon drikker ikke mye vanlig sort kaffè. Det finnes nå utrolig mange forskjellige varianter med kaffè. Alt fra cappuccino, latte, mocca, frappe osv. serveres med krem, karamell og sjokolade. Folket elsker det, og ingen hemmelighet at også jeg gjør. 

De fleste er vel egentlig klar over at denne type kaffè ikke er så sunn og inneholder mye sukker. Men hvor galt det var- hadde jeg aldri trodd!

 

Bilde fra Google

 

Se bilde av denne fantastiske Frappen her. Jeg ble helt sjokkert da jeg hørte at en frappe inneholder mellom 800-1000 kalorier!!! Det er jo halve dags inntaket mitt! Hjelpes… Selvfølgelig skal man unne seg noe usunt i blant, men dette får meg til å tenke litt ekstra.

 

Hvorfor ikke heller lage seg en Frappe hjemme. Med betraktelig mindre kalorier:) Du trenger:

 

♥ 2,5- 3dl melk

♥ 2 ss mørk kakao eller sjokolade shake fra Herbalife

♥ 2 ss protein pulver

♥ 1 ss peanøttsmør 

♥ 2 ss sort kaffè

♥ Isbiter

 

Kjør alt sammen i en blender. Drikk og nyt med god samvittighet♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg