Denne dagen har jeg gruet meg til…Bare HATER det!

Endelig over…

 

 

Dette har vært en dag jeg har gruet meg til i noen uker nå. Sitter hjemme i sofa`n og puster lettet ut- jeg har kommet hjem og gjennomført kontrollen. Ja, jeg snakker om nok en time hos Gynokologen! Dere som har fulgt meg på bloggen en stund har tidligere lest om min historie og celleforandringer.

Nå hadde det altså gått seks måneder siden jeg var på kontroll forrige gang- himla fort de månedene gikk! For min del så er det like ille hver gang. Jeg klarer ikke å bli vant til dette. Ut med beina i en stor vinkel, så ser man bare ett hode som kikker rett inn og en diger lampe som lyser opp alt!!! Kan dere tenke… Å en ultralyd “stav” som ser ut som den er en halv meter lang… Gi meg styrke!

Ventetiden på venterommet er vel så ille. Sitter der å tenker på: – hva om jeg må på toalettet – tenk om jeg fiser, vet ikke om det er bare meg som kan få så teite tanker men…må jo bare le litt av meg selv også da:)

 

 

Nå er kontrollen hvertfall  gjennomført og jeg overlevde jo. 2-3 uker til svaret kommer, så nå krysser jeg alt jeg har for at denne prøven nå er normal.

Ha en fortsatt fin dag der ute♥

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg