Han sa JA!

God torsdag kjære lesere…

Nå tenkte jeg å dele en liten ting med dere. Faktisk noe koselig som skjedde på nyttårsaften. Har holdt dette hemmelig fordi jeg ville ha papirene i orden og ting sort på hvitt før jeg ville fortelle og dele dette. 

Vi har snakket sammen om dette i høst og kom frem til at det hadde vært koselig og ha samme etternavn. Postkassen vår “vrimler” jo av forskjellige navn. Ingen av jentene mine har noen gang hatt mitt etternavn. Så her hjemme var jeg alene om å hete Nielsen. Reino sa JA til at jeg kunne bytte til hans etternavn. Er ikke planen at det kommer til å bli noen giftemål eller bryllup, så da er det jo hyggelig med samme etternavn og man føler seg da litt mer i familie♥

 

 

Navnbytte ble bare en snakk i noen måneder. Men på nyttårsaften fikk jeg “fingeren ut”, skrev og sendte inn søknaden. Jeg ville gjøre en episode av dette, så jeg tok en liten eske fra en gullsmed, der jeg limte det nye navnet mitt oppi esken. Uten å si noen ting, tok jeg med meg esken i lommen da vi reiste avgårde for å feire nyttår. Klokken passerte tolv, jeg tok frem esken forann min kjære. Han ser på meg å sier: “du er gal”. Jeg smiler og sier: du må se oppi! Der ligger lappen med navnet: Terese KRISTIANSEN:D Han var nok litt redd jeg overraskende skulle fri der HAHA. 

 

 

Søknaden er nå innvilget og godkjent. Veldig uvant og presentere meg med nytt etternavn, faktisk fort å glemme. Smiler litt for meg selv hver gang jeg får ett brev i posten nå, gøy å se at det står Terese Kristiansen på. Kjenner jeg er stolt og det betyr faktisk mye♥

 

 

Ønsker alle en strålende dag♥

Klem fra Frøken KRISTIANSEN

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg