Mitt Rosa Helikopter

God kveld mine kjære lesere…

Nå sitter jeg å tenker på hvor den første flyturen, i det rosa helikopteret mitt skal gå. Jeg tuller ikke heller. Kan ikke huske hvor lenge jeg har drømt om mitt eget rosa helikopter- helt siden jeg var en liten jente. Så en gang i løpet av mitt liv skal det stå ett rosa helikopter i min hage, med mitt navn på!

Bilde lånt fra Google

 

Jeg har alltid vært en stor drømmer, er en stor drømmer og vil for alltid være en STOR drømmer. I min verden er alt mulig. Alt man ønsker å oppnå, ikke minst gjøre, mål man setter seg, gi ikke opp- hold på håpet og drømmene!!!

Største drømmen min akkurat nå er å blir frisk. Få en god helse og bare sprette opp av sengen på morgenen med massevis av energi. Her er det bare å tenke positivt så kommer den dagen- fordi det har jeg bestemt meg for- å har troen på!

Jeg sitter mye å tenker, det har jeg egentlig alltid gjort. Planlegger og drømmer meg laaangt fremover. Pensjonist tilværelsen min er klar for lenge siden. Da flytter jeg til varmere strøk i vinterhalvåret, sammen med min kjære. Der skal vi bo i en liten strand hytte nær sjøen. Dagene skal vi bruke på å drive ett lite koselig lunsj spisested. Har allerede planlagt hvordan jeg skal pynte bordene haha

Når jeg tipper lotto, er jeg helt sikker på at jeg skal vinne. Det er jeg faktisk hver gang. Vi får jo lottomillionærer her i Norge hver uke, så det kan like gjerne være meg som vinner:) Å klart jeg har planene klare for hva pengene skal gå til- om jeg vinner 10 millioner, jeg har til og med laget en liste over hvem jeg vil dele med- helt seriøst:D

En drøm å kunne leve av å jobbe som Herbalife distributør. Det å hjelpe andre mennesker til en bedre og sunnere hverdag og økt livskvalitet. Det er noe jeg brenner for!

Å bloggen min, den kommer til å eksplodere en dag. En morgen jeg våkner og åpner blogglisten, så ligger jeg på plass nr 1 i Norge med lesertallene mine. Dere kommer nok til å se meg på tv etterhvert, i neste sesong av Bloggerne:)

VELKOMMEN TIL MIN DRØMMEVERDEN♥

 

Den siste tattooèn jeg har tatt, er faktisk denne:

Jeg har enda maaange flere drømmer og ting jeg vil oppnå i livet mitt♥

 

Å drømmer- de kan faktisk bli til virkelighet, bare så dere vet det:)

Forresten noen som har lyst å være med på helikopter tur en gang?

 

 

4 kommentarer

Siste innlegg