Sånn går nå dagene…

God morgen…hvertfall for min del!

Klokken har passert 12 på formiddagen og jeg har nettopp kommet meg ut av sengen her.  Jeg har fått fyr i ovnen og laget meg en kopp te. Rigget meg under ett teppe på sofaen, så her sitter jeg altså med data`n og skriver litt nå. 

 

En oppdatering på formen min, så er den fortsatt ikke noe bra. Feberen herjer i kroppen, hodet verker, nesen renner og halsen er sår. Typisk vanlig influensa eller forkjølelse. Ekstra tungt ettersom kroppen min ikke er seg selv fra før. Jaja, skal komme meg gjennom dette her også! 

Rotet i huset begynner å minke sammen med klesvasken nå. Som sagt har vi laget ett ekstra soverom. Her har vi alle fått nytt rom og byttet rundt. Vi er snart helt i mål. Takknemlig for mannen som har stått på når det gjelder løfting og flytting av senger, kommoder, sovesofa og ja mye annet pjatt. Fått malt litt har vi også. Du er flink kjære- Tusen takk♥

Senere i dag tenkte jeg at jeg skulle dele en oppskrift med dere. Mannen skal nemlig lage Chili con carne til middag i dag. Ikke noe kjent matrett for min del, så det blir spennende- jeg gleder meg:)

Må få lettet på “rompen” her for å få hengt opp noe tøy. Etterfulgt av en ny hvil- sånn går nå dagene…

Blogges senere!

6 kommentarer

Siste innlegg