Tatt med buksene nede.

God ettermiddag kjære dykken…

 

Tenke at nå som jeg var igang med flause historie om min mor, så skal dere få høre en til:) 

En ettermiddag, er noen år siden altså- så tok meg og mamma turen til Sørlandssenteret for å shoppe litt. Vi endte opp på Vero Moda. Mamma ville prøve en bukse og går inn i prøverommet. Jeg står like utenfor og venter. Plutselig ser jeg bare «gardinet» på prøverommet komme utover. Mamma mister balansen med de nye buksene nede på anklene. Hun ramler utover og blir liggende på gulvet utenfor prøverommet. Der ligger hun i bare trusene og buksene på kne. Hjelp meg da sier hun!!! Jeg ler så jeg nesten tisser på meg… der jeg ser hun ligger. To andre jenter i butikken ser på og bare går stille ut av butikken… 

Skal love dere at vi kom oss fort ut. Og tok lang tid før mamma gikk inn der igjen HaHa 

Hva er vel ikke gøyere enn å kunne le på bekostning av andre:) Sorry Mamsen:D 

 

En god latter forlenger livet sa mannen og lo seg ihjel…

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg