Jeg ler så jeg griner…Verd å lese:D

Man trenger å le litt…

Tenkte jeg ville dele en liten historie med dere. Trenger litt latter i hverdagen. Det har seg sånn at min mor må være den jeg kjenner med fleste store tabber eller flauser. Hun har gitt meg mange latterkramper opp igjennom. Jeg har fått tillatelse til å skrive om denne episoden:)

Min mor reiste på tur sammen med tanten min. De var i Tyskland og skulle på julemarked. Sov på hotell og hadde rom i sammen. Mamma hadde glemt å ta med seg tannkrem. Hun gikk innom en matbutikk og bort til hyllene med toalett artikler. Språk er ikke henne sterkeste side og ihvertfall ikke tysk. 

Fornøyd kommer hun tilbake på rommet med tannkremen. Den var rosa og nydelig i fargen, så hun tar litt ekstra mye på tannkosten. Tanten min hører noen rare lyder fra badet. Der står mamma og brekker seg, holder på å spy og får ikke frem ett ord. “Tannkremen” klistrer seg fast og er nesten umulig å få bort igjen. De får seg en god latter, men aner fortsatt ikke hva dette var…

“Tannkremen” blir med hjem til Norge. Mamma forklarer og viser den til pappa. Han ser opp med ett stort smil om munnen:

 

PROTESE/GEBISS LIM:)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg