Mine reiser gjennom 2017

Nok ett år er gått og 2017 er snart nå historie. Sitter å tenker litt tilbake på hva året har gitt meg og hva jeg fikk oppleve. Noe jeg bare elsker er å reise og 2017 har vært ett år der jeg har vært heldig og fått flere turer.

Året startet med en Thailand tur i februar. Da ble det en 10 dagers ferie på Kata Beach- Phuket sammen med min kjære- bare oss to:) Jeg elsker sol og varme, spesielt digg å kunne reise fra kulden og vinteren her hjemme. Det ble andre året på rad at vi tok turen ned hit i vinterferien. 

 

Våren kommer og motorsykkelen er på veien. Dette er en “hobby” vi begge to elsker og jeg har forelsket meg helt i den følelsen av å kjøre/sitte på sykkelen. Man opplever naturen og ser ting på en annen måte enn å kjøre bil. En langhelg i mai måned tar vi en langtur sammen med MC venner. Turen går fra Kristiansand, over til Sverige. Vi får oppleve Stockholm og Gøteborg. Det ble en motorsykkeltur på rundt 180 mil.

 

Sommerferien kommer og nå er det barnas tur til å være med på tur. Vi reiser en uke til Bulgaria. En perfekt ferieplass å reise med familien. Ikke så langt, billig og varmt. Her koste vi oss veldig alle mann.

 

August kommer og vi reiser en helg på MC treff i Danmark. Her var vi samlet en gjeng fra HOG chapter Sørlandet. Fest og morro, regnvær og overnatting i telt. 

 

September måned reiste jeg på kurs med jobb. 4 dager i Monaco! Wow for en opplevelse og ikke minst luksus. Nok en minnerik, fantastisk tur med jobbjentene.

 

Høstferien fikk vi låne bobilen til foreldrene mine. Vi tok med oss de to eldste jentene på tur. Kjørte gjennom Danmark, ned til Tyskland og over til Sverige. Dette ble en skikkelig shoppingtur.

 

Dette året ble avsluttet med en kjæreste tur nå i romjulen. Da tok vi ett par dager på hotell i Oslo.

Konklusjon: Jeg fikk reist og opplevde mye fint gjennom 2017. Både sammen med barna, venner og sist men ikke minst sammen med min kjære Reino… 

Takknemlig- Tusen takk…

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg