Nydelig høstvær!

På søndag viste Sørlandet seg fra en flott side. Høsten har sine vakre dager. Det å stå opp til strålende sol, gjør noe med humøret. Etter å ha ligget rett ut hele lørdagen frister det å prøve seg med litt luft. Vi kler oss godt da temperaturen ikke er så høy. Måtte pakkes godt inn sånn som jeg fryser for tiden…

Vi setter oss i bilen og kjører ned til Kristiansand. Parkerer ved tresse. Dette er nede ved sjøen. Rusler turen langs vannet og ned til fiskebryggen. Helt stille og folketomt. Rart å se hvordan plassen blir forandret uten folkelivet som er her på sommeren. Setter oss på en benk da beina mine begynner å bli slitne. Ser utover havet og på endene som bader. Smiler mot mannen ved min side: LYKKELIG

Det ble en liten tur på en halv times tid. Men det var mer enn nok for min del. Noen fine bilder fikk vi tatt. Takknemlig for at jeg klarte å komme meg ut…

 

Lykke:)

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg