Tusen takk!

Nok en ny dag er i full gang for di fleste. Jeg ser ut av vinduet- SNØ i luften. Litt snø og hvitt til jul er koselig, mens ellers for min del liker jeg ikke snø, kulde og glatta. Har vel kanskje litt å si at vi her på sørlandet ikke har ordentlig vinter. Det kommer som regel MYE snø på engang, ingen er forberedt- alt blir fullstendig kaos! Så bli det varmegrader, regn og slaps…Sommer og varme JA TAKK:) 

Superkrefter er hentet frem og etter endel timer i gyngestolen min, så fikk jeg endelig ork til å slå på pcèn her. Takknemlig for at jeg har denne bloggen nå, en  `jobb` jeg kan gjøre akkurat når jeg ønsker, orker og har krefter til. Kan jo til tider bli nesten tullete eller gal av bare å sitte å se ut i luften og tenke på alt jeg skulle eller burde ha gjort, men kroppen verker og utmattelsen er grusom. Den dårlige samvittigheten over å ikke gå på jobb, jeg vet jeg trengs der, og di stakkarene som jobber seg mest ihjel fordi jeg mangler…

WOW!!!

Blir helt overveldet og ikke minst rørt. Dere er gode. Tusen takk for all omtanke og fine ord. Hadde liksom ikke sett føre meg sånn oppmerksomhet fra dere etter forrige innlegg. Både kjente, venner, familie og ukjente. Meldinger på facebook, innboks, mail og sms. Alt er lest og betyr faktisk mye i en `grå` hverdag. TAKK!

Fredag i forrige uke stod julebord med motorsykkelgjengen fra HOG på kalenderen. Dette hadde jeg gledet meg til veldig lenge. Men hvordan i allverden skulle jeg orke å ha krefter til å gå der??? Alt er plutselig ikke en selvfølge lenger. Men med verdens beste kjæreste så ble det faktisk julebord på meg:) Pappa stiller opp og kjører meg til Hotel Norge. Flere timer før festen skal begynne, så jeg har god tid. Her har altså min kjære booket topp suiten til oss for natten. Stort med flere rom, en enorm seng og ikke minst boblebad. Her får jeg slappet av før jeg ordner meg til kveldens julebord. En kjempehyggelig kveld med fantastiske folk og nydelig mat. Sent ble det ikke på oss, men hva gjør vel det når boblebadet og en deilig seng står å venter! En stykk VELDIG sliten Terese, men glad for at jeg fikk med meg julebordet…

Klar for julebord:) men husk: selv om man ser slik ut på utsiden- kan man føle seg som dette på innsiden:

Tusen takk for en uforglemmelig kveld kjære. Setter så stor pris på at du er tilstede for meg.

Elsker deg min Reino…

 

Take Care…

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg