Kjendiskokken min: Jeg er så stolt av deg🖤

Farmen 2003 og du er enda ikke glemt. Du har nok gjort ett inntrykk på mange- og media elsker å kommentere med «kjendiskokken» når di skal publisere noe med deg. Det lokker vel flere lesere, når «Ola Normann» er så opptatt av kjendiser hehe

Fædrelandsvennen er avisen som vi har her i Kristiansand. I dagens avis ligger magasinet «byliv» Her er det skrevet en artikkel på flere sider om min samboer under tittelen: MATEN fra GATEN! 

Min Reino Kristiansen er kjøkkensjef og jobber på restaurant Smak av Norge på Hotel Norge i Kristiansand. Her ble han den første til å introdusere Street Food for Kristiansand. Han har reist over hele verden og utviklet smakskonsepter og bygget menyer. Reino har valgt ut det beste han har smakt rundt i verden fra matvogner, markedsboder og torvhaller. Deretter har han samlet alle disse godsaker på en tallerken. Restaurantens signaturrett er samlet: Street food plate! 

 

Er vel lov å si at jeg er veldig stolt av deg, kjære💕

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg