Min hverdags sminke.

God kveld alle dere søte:)

Her kommer ett innlegg som sikkert ikke interesserer alle like mye. Mange av mine lesere og følgere er yngre jenter, men det er vel også mest naturlig i denne bloggverden. Selv om den voksne garde også henger seg på! Min eldste datter på 12 år elsker `Stina blogg` Her går det jo mye i sminke og klær.

Tenkte jeg skulle vise dere å gå litt gjennom hva slags sminke jeg bruker til vanlig. Jeg er glad i å alltid ha litt sminke på meg. Man føler seg bare litt mer `fresh` Ikke det at jeg bruker så lang tid på badet, er klar på 5-6 minutter. Jeg har forelsket meg i mye Mary Kay sminke. Her bruker jeg en foundation som er flytende og tas på med en kost. Fargen er BEIGE 4. Denne jeg bruker er til oily skin, da jeg har normal til fet hud. Denne foundation legger seg så fint på huden og er veldig naturlig. Hverdags øyneskyggene mine er og fra MK. Her går det i en blanding av brun og grå. Fargene heter Espresso og Silver satin. Veldig grei den boksen di ligger i. Er bare å løfte ut øyenskyggen når den er tom og legge i ny. Rougen som dere ser i boksen er fargen Sunny Spice. Gir en ekstra glød i kinnene. Digger denne rosa leppestiften i farge Pink Cherie. Det her ble jammen med litt reklame for Mary Kay. 

Ellers så slenger jeg på litt mascara, eyeliner og litt farge på bryna. Kan også gjerne gå over ansiktet med dette pudderet: Sunkissed Matte Bronzer. Det er ett billig pudder som er kjøpt på butikken `Normal`

Sminken min ligger i denne søte sminkevesken fra Michael Kors- som er kjøpt i Tyrkia for endel år siden:) Denne er så å si alltid med meg i vesken, så det kan bli litt pudder på nesen etter toalettbesøk når jeg er på farten.

Ha ein fortsatt nydelig kveld;)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg