Denne dagen har vært helt grusom…

Det er ikke sånn at alle dager er som en dans på roser. Slik er det selvfølgelig for alle. På bloggen er det så lett og skrive om alt som er bra og livet er liksom alltid perfekt, men sånn er det altså ikke. I dag- absolutt ikke uthvilt da jeg stod opp. En dårlig nattesøvn, mye tanker og jeg lå mye å snudde på meg i sengen. Å ungene er våkne før fuglene har begynt å synge.

Svenske tullene reiste hjem til Sverige igjen i dag. Det blir stille og tomt her hjemme. Alltid like vondt… Meg og Reino tok oss en kjøretur, bare for å lufte tankene og komme oss ut av stuen litt. Vi endte opp på Mc Donalds. Lenge siden vi faktisk har spist den maten. Men hva gjør vel ikke det med meg etterpå- vondt i magen og dårlig samvittighet for at jeg trykket i meg den maten der. All jobb med å være så himla sunn hele uken, så kommer helgen og jeg går løs på alt jeg kan. Er det mulig liksom!!!!

Nå har sofaen vært min venn i noen timer allerede. Slapp og blir trøtt av å bare tenkte på alt jeg kunne egentlig gjort her hjemme. Orker ikke reise meg for å finne noe drikke i kjøleskapet engang… tappet for energi. Fryser gjør jeg også, som alltid. Drømmer om at en sekk med ved, kommer av seg selv fra garasjen og tenner seg i peisen her- nei forresten ikke, da hadde jeg blitt livredd haha. Reino sitter i stolen sin og ser på tv. Ingenting jeg har lyst å se på, så jeg bruker tiden min på å irritere meg over den høye lyden. Jeg vil jo helst ha han i sofaen ved siden av meg, for å varme meg. Men han er jo alltid så varm- irriterer meg i dag det å…

Ute regner det selvfølgelig i dag også, så det er jo ikke noe nytt. Mørket- blir jo søren med mørkt ute før kl er blitt 19,30 nå. Blir jo bare enda mer deprimert av det. Denne dagen har bare vært helt BLÆ….men godt det ikke bare er meg som har det sånn i blandt.

Reino reiser til Italia med jobb på tirsdag, kommer ikke hjem før lørdag sent. Stup forelsket som jeg er- gruer jeg meg allerede til han drar. Kommer til å savne han såååå…. savner han jo bare her jeg sitter nå- 3 meter i fra han i stuen- men sånn er nå det!

I morgen- ny uke og nye muligheter!

Take Care:)

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg