Gleder meg til å vise dere- her er vårt nye tilskudd:D

Å såå spent jeg har vært i noen dager nå og ventet på vårt nye tilskudd som nå står så pent utenfor her hjemme. Det er nemlig en splitter ny KIA niro 2017 mod!!! Må innrømme at jeg ikke hadde sett bilen før Reino kom hjem med den i dag. Dette er en hybrid bil, altså den går på både bensin og strøm. Genialt for oss som har jentene i Sverige- nå blir det mye billigere å kjøre di 80 mil bort der for å besøke di. Til jobb fra Vennesla – Kristiansand blir det heller ikke noe utgifter på nå.

For meg har aldri en bil bare vært ett fremkomstmiddel. Jeg er en biljente og favoritten er BMW:) Syns det er stas å kjøre rundt i en bil jeg er stolt av og virkelig liker. Jeg har eiet mine bmw oppigjennom, men klart det også er mange andre fine biler på markedet. KIA`en er sort med bare ALT av utstyr. Jeg har aldri før kjøpt en helt ny bil. Utrolig gøy å pakke den ut av “plastikken” i butikken og ikke minst se at kilometer måleren står på 20km når man parkerer bilen utenfor hjemme. 

WOW denne bilen er fantastisk fin og her har vi fått mye for pengene. Min kjære mann som virkelig kan snakke for seg- prutet så mye at selgeren nesten måtte gråte hehe. Ett godt kjøp ble det og vi er super fornøyd og stolt av vår nye bil:D

<3 <3 <3

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg