Borte bra men hjemme best.

God kveld.

Sett bort i fra starten på ferien så hadde vi en aller toppers tur. Jeg kan si at jeg har vært i Bulgaria noen ganger før- så denne turen ble nummer 9. Ett par ganger i Albena og seks ganger i Sunny Beach. Liker meg veldig godt i Bulgaria. Det er bare rett over tre timer med fly ned, fine strender, god mat, varmt og ikke minst billig. Denne gangen reiste vi til Sozopol. Hadde faktisk ikke hørt om denne plassen før jeg booket turen. 

Vi landet i Burgas og kjøreturen til hotellet var ca en time. Super beliggenhet, bare 100 meter til sentrum og 50 meter til stranden. Hotellet var helt greit. 4-stjerner, men standaren kan jo ikke helt sammenlignes med her hjemme. Sozopol var hvis en ferieplass for bulgarere selv- så her var di ufattelig dårlige i engelsk. Måtte peke på bildet i menyen for å bestille en cola- så ille var det. Men med fingerspråk og peking kan man også komme langt.

Å fryse det slapp vi da temperaturen lå på godt over 30 grader i skyggen. Tempen i vannet- helt perfekt. Dagene gikk i sol og bading. Kvelden i god mat og shopping. En aller toppers ferietur for både store og små.

Borte bra, men hjemme best💕

7 kommentarer
    1. Siden jeg har lagt ut personlig informasjon om titusenvis av uskyldige mennesker på bloggen min uten deres samtykke, oppfordrer jeg alle til å bestille masse dritt på nettet i mitt navn. Det har jeg fortjent.
      Mvh Erik Løvenbalk Ribsskog
      Drammensveien 507, leilighet 119
      1363 Høvik
      Tlf 99424084
      E-post: [email protected]
      Personnummer: 25077030568
      PS. Ikke slutt med dette før jeg har fjernet den personlige informasjonen til de titusenvis av uskyldige menneskene fra bloggen min.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg